Jak vybrat nejlepší sociální síť pro vaši firmu – část 1.

Existují desítky sociálních sítí a většina lidí či společností nemůže být zastoupena na každé platformě. To by vyžadovalo obrovské množství zdrojů a financí. Místo toho, abyste byli podprůměrně zastoupeni na mnoha platformách, buďte výborně zastoupeni jen na několika z nich.

Jak se rozhodnout, která sociální síť je pro vaše potřeby nejvhodnější? Zde je stručný přehled největších sociálních sítí, které vám pomohou dostat vaši službu či produkt do světa.

Pinterest

Pinterest umožňuje uživatelům „připínat“ nebo zveřejňovat fotografie, videa a další obrázky na svých nástěnkách. Stránka, jejíž publikum tvoří převážně ženy, je ideální pro společnosti, pro které jsou vizuálně expresivní obrázky hlavním rysem nebo lákadlem. Pokud se zaměřujete na plánování svateb, výzdobu interiérů, módu, kadeřnictví nebo potraviny, můžete o svých produktech a službách hodně říct prostřednictvím fotografií nebo videí.

Můžete komentovat cizí nástěnky, sdílet obrázky a klikat na webové stránky, ze kterých obrázky pocházejí. Každá nástěnka je propojena s profilovou stránkou, takže lidé mohou vidět osobu, společnost nebo značku, která za fotografiemi nebo videi stojí.

LinkedIn

LinkedIn je nedílnou součástí marketingových strategií mnoha úspěšných firem, protože dokáže efektivně rozšiřovat pole působnosti mezi odbornou veřejnost. Je to také skvělá platforma na propagaci volných pracovních míst a lákání nových talentů do vaší společnosti.

LinkedIn je dokonalou stránkou pro navazování kontaktů. Zahrnuje diskuse, kde se můžete zdvořile bavit o svých obchodních zájmech, žádat o radu, klást nebo odpovídat na otázky a nechat své odborné znalosti zapůsobit na ostatní.

YouTube

YouTube je velmi silný nástroj, který je jako Pinterest, zaměřený na vizuální stránku. Je používán po celém světě a lidé zde zveřejňují videa s nadějí, že se stanou virálními.

Klíčem k efektivnímu využití YouTube je představit svůj produkt nebo službu nezapomenutelným způsobem. Vzhledem k tomu, že YouTube používají miliony lidí, je laťka nastavena velmi vysoko. Nikdo se nechce dívat na nudné video. Stejně jako Pinterest můžete YouTube využít k tomu, abyste vizuálně představili svůj produkt.

Je dobré si prohlédnout několik videí na YouTube a zjistit, která z nich vygenerovala statisíce (nebo dokonce miliony) zhlédnutí. Videa, která ukazují lidem váš nový produkt, službu nebo jak něco udělat, vám jistě pomohou v růstu vaší společnosti.

Related articles

Co to je digitální marketing a proč je tak důležitý? – část 1.

Digitální marketing označuje reklamu poskytovanou prostřednictvím digitálních kanálů, jako jsou vyhledávače, webové stránky, sociální média, e-mail a mobilní aplikace. Jedná se v podstatě o jakoukoli formu marketingu, která zahrnuje elektronická zařízení.

Pepsi ve svém marketingovém tahu vyzývá spotřebitele, aby se „rozešli“ s Coca-Colou Zero

Společnost Pepsi využívá negativních ohlasů na sociálních sítích kolem reformulované Coca-Coly Zero Sugar, která byla představena letos v létě (zatím jen v USA) a je podporována rozsáhlou reklamní kampaní. Pepsi žádá frustrované fanoušky Coca-Coly, aby na sociálních sítích zveřejnili svou fotografii s Pepsi Zero Sugar a hashtagem #MyCokeBreakUp.

Jak vybrat nejlepší sociální síť pro vaši firmu – část 2.

Jak se rozhodnout, která sociální síť je pro vaše potřeby nejvhodnější? Zde je stručný přehled třech největších sociálních sítí, které vám pomohou dostat vaši službu či produkt do světa.

Case Studies

Content & copywriting

Compass Music Platform

A clothing brand wanted to launch a new e-commerce website that would allow customers to browse and purchase their products online. We developed a...
Content & copywriting

NewsWeek Magazine

A clothing brand wanted to launch a new e-commerce website that would allow customers to browse and purchase their products online. We developed a...
E-commerce development

Beauty & Makeup Shop

A clothing brand wanted to launch a new e-commerce website that would allow customers to browse and purchase their products online. We developed a...