Společnost 7-Eleven, největší a nejstarší řetězec prodejen se smíšeným zbožím v USA, posílá svůj ikonický nápoj Slurpee „na soukromý let do vesmíru“ v rámci oslav 94. výročí své existence.
Vypuštěním nápoje Slurpee mimo zemskou atmosféru se společnost 7-Eleven stala nejnovější značkou, která využívá kulturní zájem o vesmír k podpoře svého marketingu. Společnost se snaží propagovat svojí vlastní doručovací službu a zároveň povědomí o značce.
Společnost se kampaní zaměřila hlavně na svojí doručovací službu
Jedním z největších plusů využívání vlastní aplikace na doručování je to, že je společnost 7-Eleven schopna shromažďovat údaje o svých zákaznících, které budou pro marketingové strategie řetězce stále cennější, až budou v blízké budoucnosti zrušeny cookies třetích stran. Společnost 7-Eleven je také schopna snížit velké náklady, které představují doručovací služby třetích stran.
Přítomnost doručovací služby v aplikaci také poskytuje zákazníkům větší pohodlí, protože je konsolidována na jednom místě s ostatními službami řetězce. V aplikaci existuje také věrnostní program 7Rewards, který může řetězec využít k oslovení potenciálních členů, kteří si objednávají rozvoz. Tato snaha je v souladu s měsíčními nabídkami, které společnost 7-Eleven propaguje s cílem rozšířit počet svých věrnostních členů.
Chuť, která poletí do vesmíru, si vyberou zákazníci
Nejoblíbenější příchuť Slurpee, kterou si zákazníci objednají prostřednictvím aplikace 7-Eleven pro službu 7-Eleven Delivery do konce července, bude použita k naplnění kelímků, které budou následně odeslány do vesmíru.
Po návratu na Zemi rozdá společnost 7-Eleven kelímky některým z lidí, kteří pomáhali vybírat příchuť pro let do vesmíru. S každou objednávkou 7-Eleven Delivery po celý červenec budou uživatelé aplikace zařazeni do soutěže o jeden z exkluzivních kelímků jako vzpomínku na „Slurpee ve vesmíru“. Deset nerezových kelímků a 30 plastových kelímků se vydá na stratosférickou cestu a bude rozdáno v rámci soutěže.
Jedná se o chytrý marketingový tah. Lidé si s větší pravděpodobností objednají Slurpee přímo z aplikace 7-Eleven díky malé šanci na to vyhrát samotný Slurpee, který se dostane do vesmíru. Už jen samotný fakt, že nějaká společnost vysílá svůj nápoj do vesmíru, přilákal velkou pozornost.