Bannerová a RTB reklama

Everything we do helps us grow together!

Marketingovou strategii už máte a tušíte, kam chcete směřovat. Každá strategie však potřebuje aktivaci. Jedině tak dostanete své produkty a služby do světa a do srdcí vašich zákazníků. Dílčí komunikační aktivity navrhujeme tak, aby byly napříč všemi kanály propojeny jednotnou strategií, klíčovým sdělením a cílem kampaně.

Naplňujeme stanovené cíle

Spolupráci začínáme úvodním workshopem. A protože bez jasně vytyčeného směru není výsledků, stanovíme si cíle kampaně, které budeme naplňovat. Cílem může být například zvýšení návštěvnosti webu, prodejů nebo celkového povědomí o značce.

Držíme se jednotné linie

Dílčí komunikační aktivity navrhujeme a realizujeme tak, aby byly napříč všemi kanály propojeny jednotnou strategií, klíčovým sdělením a cílem kampaně. Protože jen tak může vzniknout ucelená marketingová kampaň, která opravdu funguje.

Vizuál vystihuje myšlenku

S každou kampaní a s každým vizuálem, který vypustíme do světa, utváříme v myslích zákazníků nesmazatelnou stopu. Proto dřív než začneme navrhovat klíčový vizuál, přemýšlíme nad komunikačním konceptem celé reklamní kampaně.

Vše vyhodnocujeme

Úspěšnost každé strategie a reklamní kampaně je třeba vyhodnocovat. Dosahování požadovaných KPIs (tedy Key Performance Indicators neboli výkonnostních ukazatelů) průběžně sledujeme, vyhodnocujeme a na základě výsledků kampaň upravujeme.

Proč jsou bannerové a RTB kampaně důležité?

Je nutné vědět

Budování brandu

Každou aktivitou, ať už příspěvkem na sociálních sítích nebo PPC reklamou a rozsáhlou marketingovou kampaní o to víc, budujete image své značky.

Povědomí

Díky dobře provedené marketingové kampani se dostanete do povědomí zákazníků. Když se jim budete různými způsoby nadále připomínat, v jejich mysli zůstanete.

Světovost

Jedině zajímavou a ucelenou kampaní, která komunikuje, v čem jste pro své zákazníky jedineční a proč vás potřebují, přinesete vaše produkty do celého světa.

Relevance

Určete vhodný komunikační mix, tedy ideální soubor médií a prvků, kterými budete s vašimi potenciálními a stávajícími zákazníky v rámci kampaně komunikovat.

Z našeho webu

FrashOnline.cz

Allegro v letošní vánoční kampani připomíná, co je o svátcích nejdůležitější

Nákupní platforma Allegro své vánoční reklamy často využívá také jako prostor k diskusi o tématech, která považuje za důležitá a aktuální. Letos tak přináší svým zákazníkům příběh staršího muže a jeho rodiny, na kterém ukazuje, jak běh času ovlivňuje vztahy s našimi blízkými.

E-mailing v Česku roste. Schránky na Seznamu denně přijmou o 4,5 milionů e-mailů více než loni

Seznam.cz zaznamenal růst doručené pošty v průměru o čtyři a půl milionu zpráv každý den. Vyplývá to ze statistik za prvních deset měsíců letošního...

Střední Evropu dobyly české tech firmy. První místo v hlavní kategorii Fast 50 si potřetí odneslo FTMO, na druhém místě je CityZen

Výhercem hlavní kategorie žebříčku Deloitte Technology Fast 50 CE se potřetí v řadě stala česká prop-tradingová platforma FTMO. Opět tak dominovala v silné konkurenci...

Firmám už nestačí jen jeden antivir. Trendem je „čistička“ webů a e-mailů

Pokud jde o nové a pokročilé hrozby, tak 68 % firem považuje svá standardní řešení ochrany proti škodlivému softwaru za nedostatečná. Detekce neznámých a...

Typy digitálního marketingu – část 2.

Digitální marketing je nedílnou součástí každého kvalitního marketingového plánu. Má ale hodně typů a každý z nich je v něčem jiný. V tomto článku se koukneme na nejpoužívanější typy digitálního marketingu a na to, proč jsou tak užitečné. První část si můžete přečíst kliknutím zde.

Nejčtenejší

Co to je digitální marketing a proč je tak důležitý? – část 1.

Digitální marketing označuje reklamu poskytovanou prostřednictvím digitálních kanálů, jako jsou vyhledávače, webové stránky, sociální média, e-mail a mobilní aplikace. Jedná se v podstatě o jakoukoli formu marketingu, která zahrnuje elektronická zařízení.

Pepsi ve svém marketingovém tahu vyzývá spotřebitele, aby se „rozešli“ s Coca-Colou Zero

Společnost Pepsi využívá negativních ohlasů na sociálních sítích kolem reformulované Coca-Coly Zero Sugar, která byla představena letos v létě (zatím jen v USA) a je podporována rozsáhlou reklamní kampaní. Pepsi žádá frustrované fanoušky Coca-Coly, aby na sociálních sítích zveřejnili svou fotografii s Pepsi Zero Sugar a hashtagem #MyCokeBreakUp.

Konec souborů cookie třetích stran, co dělat? – část 2.

V dnešní době si většina lidí uvědomuje, že jejich data jsou využívána k vytváření cílených reklam a nabídek. Ve skutečnosti o tuto personalizovanou zkušenost stojí - jen nechtějí, aby se jejich data shromažďovala a diskrétně prodávala. Jaké jsou tedy možnosti bez použití cookies třetích stran?

To máte… a neb konfigurátor produktů a jeho využití v eshopech

Konfigurátor je nástroj, který umožňuje uživatelům přizpůsobit komponenty a vlastnosti výrobku tak, aby hotový výrobek co nejvíce splňoval jeho osekávání a optimálně tak pokryl jeho potřeby a požadavky. Produkty se konfigurují pomocí vizuálního rozhraní, kde mohou uživatelé měnit různé atributy (barvu, materiál, příslušenství atd.) a zobrazit si plně personalizovaný výrobek navržený podle jejich specifikací.

Konec souborů cookie třetích stran, co dělat? – část 1.

Prohlížeče založené na Chromiu a samotný Chrome přestanou v roce 2022 podporovat soubory cookie třetích stran. Důvodem je rostoucí nedůvěra uživatelů. Tradiční metody digitální reklamy a monetizace se stanou méně efektivními nebo dokonce přestanou fungovat úplně.