Bannerová a RTB reklama

Everything we do helps us grow together!

Marketingovou strategii už máte a tušíte, kam chcete směřovat. Každá strategie však potřebuje aktivaci. Jedině tak dostanete své produkty a služby do světa a do srdcí vašich zákazníků. Dílčí komunikační aktivity navrhujeme tak, aby byly napříč všemi kanály propojeny jednotnou strategií, klíčovým sdělením a cílem kampaně.

Naplňujeme stanovené cíle

Spolupráci začínáme úvodním workshopem. A protože bez jasně vytyčeného směru není výsledků, stanovíme si cíle kampaně, které budeme naplňovat. Cílem může být například zvýšení návštěvnosti webu, prodejů nebo celkového povědomí o značce.

Držíme se jednotné linie

Dílčí komunikační aktivity navrhujeme a realizujeme tak, aby byly napříč všemi kanály propojeny jednotnou strategií, klíčovým sdělením a cílem kampaně. Protože jen tak může vzniknout ucelená marketingová kampaň, která opravdu funguje.

Vizuál vystihuje myšlenku

S každou kampaní a s každým vizuálem, který vypustíme do světa, utváříme v myslích zákazníků nesmazatelnou stopu. Proto dřív než začneme navrhovat klíčový vizuál, přemýšlíme nad komunikačním konceptem celé reklamní kampaně.

Vše vyhodnocujeme

Úspěšnost každé strategie a reklamní kampaně je třeba vyhodnocovat. Dosahování požadovaných KPIs (tedy Key Performance Indicators neboli výkonnostních ukazatelů) průběžně sledujeme, vyhodnocujeme a na základě výsledků kampaň upravujeme.

Proč jsou bannerové a RTB kampaně důležité?

Je nutné vědět

Budování brandu

Každou aktivitou, ať už příspěvkem na sociálních sítích nebo PPC reklamou a rozsáhlou marketingovou kampaní o to víc, budujete image své značky.

Povědomí

Díky dobře provedené marketingové kampani se dostanete do povědomí zákazníků. Když se jim budete různými způsoby nadále připomínat, v jejich mysli zůstanete.

Světovost

Jedině zajímavou a ucelenou kampaní, která komunikuje, v čem jste pro své zákazníky jedineční a proč vás potřebují, přinesete vaše produkty do celého světa.

Relevance

Určete vhodný komunikační mix, tedy ideální soubor médií a prvků, kterými budete s vašimi potenciálními a stávajícími zákazníky v rámci kampaně komunikovat.

Z našeho webu

FrashOnline.cz

Zajímavá marketingová kampaň: americký řetězec obchodů vyšle jeden ze svých nápojů na „soukromý let do vesmíru“

Společnost 7-Eleven, největší a nejstarší řetězec prodejen se smíšeným zbožím v USA, posílá svůj ikonický nápoj Slurpee "na soukromý let do vesmíru" v rámci oslav 94. výročí své existence.

Jak iOS 15 ztíží emailový marketing

Chystané změny společnosti Apple v oblasti ochrany osobních údajů, včetně funkcí "Skrýt můj e-mail" a "Private Relay", zvýší hodnotu opt-inů a mohou zkomplikovat již tak napjaté snahy o oslovení cílových uživatelů iPhonů.

Jak pandemie koronaviru změnila marketing

Marketing a způsob, jakým podnikáme, se od základu změnil - a to možná navžy. Cíl však zůstává stejný: vytvářet povědomí o značce, zvyšovat počet potenciálních zákazníků, vytvářet přízeň zákazníků a nakonec růst a rozšiřovat naše podnikání.

Jak vybrat nejlepší sociální síť pro vaši firmu – část 2.

Jak se rozhodnout, která sociální síť je pro vaše potřeby nejvhodnější? Zde je stručný přehled třech největších sociálních sítí, které vám pomohou dostat vaši službu či produkt do světa.

Jak vybrat nejlepší sociální síť pro vaši firmu – část 1.

Existují desítky sociálních sítí a většina lidí či společností nemůže být zastoupena na každé platformě; to by vyžadovalo obrovské množství zdrojů a financí. Místo toho, abyste byli podprůměrně zastoupeni na mnoha platformách, buďte výborně zastoupeni jen na několika z nich.

Nejčtenejší

Co to je digitální marketing a proč je tak důležitý? – část 1.

Digitální marketing označuje reklamu poskytovanou prostřednictvím digitálních kanálů, jako jsou vyhledávače, webové stránky, sociální média, e-mail a mobilní aplikace. Jedná se v podstatě o jakoukoli formu marketingu, která zahrnuje elektronická zařízení.

Pepsi ve svém marketingovém tahu vyzývá spotřebitele, aby se „rozešli“ s Coca-Colou Zero

Společnost Pepsi využívá negativních ohlasů na sociálních sítích kolem reformulované Coca-Coly Zero Sugar, která byla představena letos v létě (zatím jen v USA) a je podporována rozsáhlou reklamní kampaní. Pepsi žádá frustrované fanoušky Coca-Coly, aby na sociálních sítích zveřejnili svou fotografii s Pepsi Zero Sugar a hashtagem #MyCokeBreakUp.

Konec souborů cookie třetích stran, co dělat? – část 2.

V dnešní době si většina lidí uvědomuje, že jejich data jsou využívána k vytváření cílených reklam a nabídek. Ve skutečnosti o tuto personalizovanou zkušenost stojí - jen nechtějí, aby se jejich data shromažďovala a diskrétně prodávala. Jaké jsou tedy možnosti bez použití cookies třetích stran?

To máte… a neb konfigurátor produktů a jeho využití v eshopech

Konfigurátor je nástroj, který umožňuje uživatelům přizpůsobit komponenty a vlastnosti výrobku tak, aby hotový výrobek co nejvíce splňoval jeho osekávání a optimálně tak pokryl jeho potřeby a požadavky. Produkty se konfigurují pomocí vizuálního rozhraní, kde mohou uživatelé měnit různé atributy (barvu, materiál, příslušenství atd.) a zobrazit si plně personalizovaný výrobek navržený podle jejich specifikací.

Konec souborů cookie třetích stran, co dělat? – část 1.

Prohlížeče založené na Chromiu a samotný Chrome přestanou v roce 2022 podporovat soubory cookie třetích stran. Důvodem je rostoucí nedůvěra uživatelů. Tradiční metody digitální reklamy a monetizace se stanou méně efektivními nebo dokonce přestanou fungovat úplně.