Bannerová a RTB reklama
Everything we do helps us grow together!
Marketingovou strategii už máte a tušíte, kam chcete směřovat. Každá strategie však potřebuje aktivaci. Jedině tak dostanete své produkty a služby do světa a do srdcí vašich zákazníků. Dílčí komunikační aktivity navrhujeme tak, aby byly napříč všemi kanály propojeny jednotnou strategií, klíčovým sdělením a cílem kampaně.
Naplňujeme stanovené cíle
Spolupráci začínáme úvodním workshopem. A protože bez jasně vytyčeného směru není výsledků, stanovíme si cíle kampaně, které budeme naplňovat. Cílem může být například zvýšení návštěvnosti webu, prodejů nebo celkového povědomí o značce.
Držíme se jednotné linie
Dílčí komunikační aktivity navrhujeme a realizujeme tak, aby byly napříč všemi kanály propojeny jednotnou strategií, klíčovým sdělením a cílem kampaně. Protože jen tak může vzniknout ucelená marketingová kampaň, která opravdu funguje.
Vizuál vystihuje myšlenku
S každou kampaní a s každým vizuálem, který vypustíme do světa, utváříme v myslích zákazníků nesmazatelnou stopu. Proto dřív než začneme navrhovat klíčový vizuál, přemýšlíme nad komunikačním konceptem celé reklamní kampaně.
Vše vyhodnocujeme
Úspěšnost každé strategie a reklamní kampaně je třeba vyhodnocovat. Dosahování požadovaných KPIs (tedy Key Performance Indicators neboli výkonnostních ukazatelů) průběžně sledujeme, vyhodnocujeme a na základě výsledků kampaň upravujeme.
Proč jsou bannerové a RTB kampaně důležité?
Je nutné vědět
Budování brandu
Každou aktivitou, ať už příspěvkem na sociálních sítích nebo PPC reklamou a rozsáhlou marketingovou kampaní o to víc, budujete image své značky.
Povědomí
Díky dobře provedené marketingové kampani se dostanete do povědomí zákazníků. Když se jim budete různými způsoby nadále připomínat, v jejich mysli zůstanete.
Světovost
Jedině zajímavou a ucelenou kampaní, která komunikuje, v čem jste pro své zákazníky jedineční a proč vás potřebují, přinesete vaše produkty do celého světa.
Relevance
Určete vhodný komunikační mix, tedy ideální soubor médií a prvků, kterými budete s vašimi potenciálními a stávajícími zákazníky v rámci kampaně komunikovat.