Poskytujeme komplexní servis v rámci strategického komunikačního plánování a nákupu médií. Neustále sledujeme aktuální trendy a flexibilně reagujeme na všechny změny.
Nabízíme kompletní servis od stavby ucelených reklamních kampaní přes tiskovou a AVD produkci, grafický design, copywriting, web design až po základní DTP služby.
Poskytujeme komplexní servis v rámci strategického komunikačního plánování a nákupu médií. Neustále sledujeme aktuální trendy a flexibilně reagujeme na všechny změny.
Nabízíme kompletní servis od stavby ucelených reklamních kampaní přes tiskovou a AVD produkci, grafický design, copywriting, web design až po základní DTP služby.
Poskytujeme komplexní servis v rámci strategického komunikačního plánování a nákupu médií. Neustále sledujeme aktuální trendy a flexibilně reagujeme na všechny změny.
Nabízíme kompletní servis od stavby ucelených reklamních kampaní přes tiskovou a AVD produkci, grafický design, copywriting, web design až po základní DTP služby.
Poskytujeme komplexní servis v rámci strategického komunikačního plánování a nákupu médií. Neustále sledujeme aktuální trendy a flexibilně reagujeme na všechny změny.
Nabízíme kompletní servis od stavby ucelených reklamních kampaní přes tiskovou a AVD produkci, grafický design, copywriting, web design až po základní DTP služby.
Nákupní platforma Allegro své vánoční reklamy často využívá také jako prostor k diskusi o tématech, která považuje za důležitá a aktuální. Letos tak přináší svým zákazníkům příběh staršího muže a jeho rodiny, na kterém ukazuje, jak běh času ovlivňuje vztahy s našimi blízkými.
Výhercem hlavní kategorie žebříčku Deloitte Technology Fast 50 CE se potřetí v řadě stala česká prop-tradingová platforma FTMO. Opět tak dominovala v silné konkurenci...
Pokud jde o nové a pokročilé hrozby, tak 68 % firem považuje svá standardní řešení ochrany proti škodlivému softwaru za nedostatečná. Detekce neznámých a...
Digitální marketing je nedílnou součástí každého kvalitního marketingového plánu. Má ale hodně typů a každý z nich je v něčem jiný. V tomto článku se koukneme na nejpoužívanější typy digitálního marketingu a na to, proč jsou tak užitečné. První část si můžete přečíst kliknutím zde.
Digitální marketing označuje reklamu poskytovanou prostřednictvím digitálních kanálů, jako jsou vyhledávače, webové stránky, sociální média, e-mail a mobilní aplikace. Jedná se v podstatě o jakoukoli formu marketingu, která zahrnuje elektronická zařízení.
Společnost Pepsi využívá negativních ohlasů na sociálních sítích kolem reformulované Coca-Coly Zero Sugar, která byla představena letos v létě (zatím jen v USA) a je podporována rozsáhlou reklamní kampaní. Pepsi žádá frustrované fanoušky Coca-Coly, aby na sociálních sítích zveřejnili svou fotografii s Pepsi Zero Sugar a hashtagem #MyCokeBreakUp.
V dnešní době si většina lidí uvědomuje, že jejich data jsou využívána k vytváření cílených reklam a nabídek. Ve skutečnosti o tuto personalizovanou zkušenost stojí - jen nechtějí, aby se jejich data shromažďovala a diskrétně prodávala. Jaké jsou tedy možnosti bez použití cookies třetích stran?
Konfigurátor je nástroj, který umožňuje uživatelům přizpůsobit komponenty a vlastnosti výrobku tak, aby hotový výrobek co nejvíce splňoval jeho osekávání a optimálně tak pokryl jeho potřeby a požadavky. Produkty se konfigurují pomocí vizuálního rozhraní, kde mohou uživatelé měnit různé atributy (barvu, materiál, příslušenství atd.) a zobrazit si plně personalizovaný výrobek navržený podle jejich specifikací.
Prohlížeče založené na Chromiu a samotný Chrome přestanou v roce 2022 podporovat soubory cookie třetích stran. Důvodem je rostoucí nedůvěra uživatelů. Tradiční metody digitální reklamy a monetizace se stanou méně efektivními nebo dokonce přestanou fungovat úplně.