Poskytujeme komplexní servis v rámci strategického komunikačního plánování a nákupu médií. Neustále sledujeme aktuální trendy a flexibilně reagujeme na všechny změny.
Nabízíme kompletní servis od stavby ucelených reklamních kampaní přes tiskovou a AVD produkci, grafický design, copywriting, web design až po základní DTP služby.
Poskytujeme komplexní servis v rámci strategického komunikačního plánování a nákupu médií. Neustále sledujeme aktuální trendy a flexibilně reagujeme na všechny změny.
Nabízíme kompletní servis od stavby ucelených reklamních kampaní přes tiskovou a AVD produkci, grafický design, copywriting, web design až po základní DTP služby.
Poskytujeme komplexní servis v rámci strategického komunikačního plánování a nákupu médií. Neustále sledujeme aktuální trendy a flexibilně reagujeme na všechny změny.
Nabízíme kompletní servis od stavby ucelených reklamních kampaní přes tiskovou a AVD produkci, grafický design, copywriting, web design až po základní DTP služby.
Každý pátý Čech trpí podle Rady vlády pro duševní zdraví nějakým psychickým onemocněním, v době koronavirové krize stoupl tento podíl na 30 procent. Podle...
Kvůli pandemii se konference INSPO o technologiích pro osoby se specifickými potřebami letos poprvé nemohla uskutečnit v Kongresovém centru Praha. Jubilejní 20. ročník proto...
Každá společnost bere existenci webstránky automaticky, ale e-mail marketing takto vnímán není. Je to škoda, protože tato marketingová technika se umisťuje na předních místech efektivity...
Digitální marketing označuje reklamu poskytovanou prostřednictvím digitálních kanálů, jako jsou vyhledávače, webové stránky, sociální média, e-mail a mobilní aplikace. Jedná se v podstatě o jakoukoli formu marketingu, která zahrnuje elektronická zařízení.
Společnost Pepsi využívá negativních ohlasů na sociálních sítích kolem reformulované Coca-Coly Zero Sugar, která byla představena letos v létě (zatím jen v USA) a je podporována rozsáhlou reklamní kampaní. Pepsi žádá frustrované fanoušky Coca-Coly, aby na sociálních sítích zveřejnili svou fotografii s Pepsi Zero Sugar a hashtagem #MyCokeBreakUp.
V dnešní době si většina lidí uvědomuje, že jejich data jsou využívána k vytváření cílených reklam a nabídek. Ve skutečnosti o tuto personalizovanou zkušenost stojí - jen nechtějí, aby se jejich data shromažďovala a diskrétně prodávala. Jaké jsou tedy možnosti bez použití cookies třetích stran?
Konfigurátor je nástroj, který umožňuje uživatelům přizpůsobit komponenty a vlastnosti výrobku tak, aby hotový výrobek co nejvíce splňoval jeho osekávání a optimálně tak pokryl jeho potřeby a požadavky. Produkty se konfigurují pomocí vizuálního rozhraní, kde mohou uživatelé měnit různé atributy (barvu, materiál, příslušenství atd.) a zobrazit si plně personalizovaný výrobek navržený podle jejich specifikací.
Prohlížeče založené na Chromiu a samotný Chrome přestanou v roce 2022 podporovat soubory cookie třetích stran. Důvodem je rostoucí nedůvěra uživatelů. Tradiční metody digitální reklamy a monetizace se stanou méně efektivními nebo dokonce přestanou fungovat úplně.