Marketingová strategie
Everything we do helps us grow together!
Denně nám před očima proběhne obrovské množství reklam, které bezmyšlenkovitě hodnotíme. Všímáme si relevantnosti, autenticity a našeho vnitřního přesvědčení, jestli jsme se značkou na stejné vlně. Základním stavebním kamenem k tomu, abyste mezi ostatními vynikli a zazářili, je marketingová strategie.
Dosahujeme byznysových cílů
Probereme vaše podnikové cíle a stanovíme, jak se budou promítat do marketingové komunikace. Určíme celkové směřování, priority v komunikaci, audienci, rizika, rozpočty a podle našeho nejlepšího vědomí a svědomí sestavíme ideální mix aktivit.
Stanovíme dlouhodobou linku
Stanovíme dlouhodobou linku Přemýšlíme do budoucna. Stanovíme, co je dlouhodobým cílem komunikace a jak do něj budou dílčí kampaně zapadat. Přesně definujeme, „co“ chceme komunikovat a následně „jak“ to dostaneme k vašim cílovým skupinám.
Prezentujeme to nejlepší z vás
Identifikujeme, co vás odlišuje od konkurence, a určíme vaše silné stránky. Nejde ani tak o komunikaci vašich předností a hodnot, ale konkrétních benefitů pro vaše zákazníky. Podáme je tak, abyste byli pro vaši cílovou skupinu první volbou.
Tvoříme společně
Víme, že mnohdy nevíme. Zdaleka nevíme tolik, kolik o svém oboru a svých zákaznících víte vy. Věříme však, že otevíráme dveře, které byste sami neotevřeli – díváme se mimo zajeté koleje. A společně můžeme dosáhnout skvělých výsledků.
Proč je marketingová strategie a komunikace důležitá?
Je nutné vědět
Směřování
Pokud nevíte, kam chcete svoji komunikaci směřovat, nemá smysl ani nic velkého plánovat. Stříleli byste do prázdna a své myšlenky nemohli dál efektivně rozvíjet.
Cílení
Někdy se může stát, že hovoříte příliš obecně a ne k těm, ke kterým byste chtěli. Zaměřit se na relevantní obecenstvo je naprosto stěžejní. Mluvte přímo k jejich srdci.
Součinnost
Marketingová strategie by měla reflektovat, kam se společnost ubírá, vyzdvihnout její silné stránky a vytvářet s dalšími souvisejícími podnikovými strategiemi synergii.
Plánování
Tím, že si stanovíte konkrétní cestu k cíli a rozdělíte ji na jednotlivé fáze, jste schopni stanovený rozpočet využívat účelně a efektivně. Za to vám ručíme.