Správa sociálních sítí

Everything we do helps us grow together!

Jaký má smysl být vidět na Facebooku, Instagramu, Linkedinu nebo na Tiktoku? Jak vlastně dělat a vyhodnocovat takovou aktivitu? Nechte to na nás. Uděláme ze sociálních sítí důležitý zdroj vašich nových zákazníků.

Poměr cena/výkon

Investice do reklamy na sociálních sítích jsou poměrně nízké vzhledem k jejich výkonnosti.

Podpora prodeje či služeb

Zákazníci na těchto platformách chodí cíleně hledat inspiraci, cílený obsah pomůže zvednout prodeje.

Komunikace v přirozeném prostředí zákazníků

Vaši zákazníci se na sociální sítě chodí odreagovat a reklamní sdělení zde přijímají daleko lépe než na ostatních kanálech, popř. dokáže téměř splynout s organickým obsahem.

Budování povědomí o vaší značce

Ukazujte svou značku všude tam, kde jsou vaši zákazníci. Sociální sítě jsou ideálním kanálem pro opětovné cílení na zákazníky, kteří již projevili zájem.

Jak pracujeme se sociálními sítěmi?

Je nutné vědět

Audit sociálních sítí

Zhodnotíme vaši dosavadní prezentaci a komunikaci na sociálních sítích a najdeme řešení, jak dosáhnout vašich cílů.

Technické zázemí

Postaráme se o veškeré technické nastavení vašich business účtů a zajistíme provázanost.

Tvorba a správa kampaní

Zajistíme tvorbu, správu a optimalizaci vašich výkonnostních kampaní na sociálních sítích.

Vyhodnocení

Vyhodnotíme úspěšnost kampaní a rozebereme společně na jaký styl komunikace slyší vaši zákazníci.

Z našeho webu

FrashOnline.cz

Allegro v letošní vánoční kampani připomíná, co je o svátcích nejdůležitější

Nákupní platforma Allegro své vánoční reklamy často využívá také jako prostor k diskusi o tématech, která považuje za důležitá a aktuální. Letos tak přináší svým zákazníkům příběh staršího muže a jeho rodiny, na kterém ukazuje, jak běh času ovlivňuje vztahy s našimi blízkými.

E-mailing v Česku roste. Schránky na Seznamu denně přijmou o 4,5 milionů e-mailů více než loni

Seznam.cz zaznamenal růst doručené pošty v průměru o čtyři a půl milionu zpráv každý den. Vyplývá to ze statistik za prvních deset měsíců letošního...

Střední Evropu dobyly české tech firmy. První místo v hlavní kategorii Fast 50 si potřetí odneslo FTMO, na druhém místě je CityZen

Výhercem hlavní kategorie žebříčku Deloitte Technology Fast 50 CE se potřetí v řadě stala česká prop-tradingová platforma FTMO. Opět tak dominovala v silné konkurenci...

Firmám už nestačí jen jeden antivir. Trendem je „čistička“ webů a e-mailů

Pokud jde o nové a pokročilé hrozby, tak 68 % firem považuje svá standardní řešení ochrany proti škodlivému softwaru za nedostatečná. Detekce neznámých a...

Typy digitálního marketingu – část 2.

Digitální marketing je nedílnou součástí každého kvalitního marketingového plánu. Má ale hodně typů a každý z nich je v něčem jiný. V tomto článku se koukneme na nejpoužívanější typy digitálního marketingu a na to, proč jsou tak užitečné. První část si můžete přečíst kliknutím zde.

Nejčtenejší

Co to je digitální marketing a proč je tak důležitý? – část 1.

Digitální marketing označuje reklamu poskytovanou prostřednictvím digitálních kanálů, jako jsou vyhledávače, webové stránky, sociální média, e-mail a mobilní aplikace. Jedná se v podstatě o jakoukoli formu marketingu, která zahrnuje elektronická zařízení.

Pepsi ve svém marketingovém tahu vyzývá spotřebitele, aby se „rozešli“ s Coca-Colou Zero

Společnost Pepsi využívá negativních ohlasů na sociálních sítích kolem reformulované Coca-Coly Zero Sugar, která byla představena letos v létě (zatím jen v USA) a je podporována rozsáhlou reklamní kampaní. Pepsi žádá frustrované fanoušky Coca-Coly, aby na sociálních sítích zveřejnili svou fotografii s Pepsi Zero Sugar a hashtagem #MyCokeBreakUp.

Konec souborů cookie třetích stran, co dělat? – část 2.

V dnešní době si většina lidí uvědomuje, že jejich data jsou využívána k vytváření cílených reklam a nabídek. Ve skutečnosti o tuto personalizovanou zkušenost stojí - jen nechtějí, aby se jejich data shromažďovala a diskrétně prodávala. Jaké jsou tedy možnosti bez použití cookies třetích stran?

To máte… a neb konfigurátor produktů a jeho využití v eshopech

Konfigurátor je nástroj, který umožňuje uživatelům přizpůsobit komponenty a vlastnosti výrobku tak, aby hotový výrobek co nejvíce splňoval jeho osekávání a optimálně tak pokryl jeho potřeby a požadavky. Produkty se konfigurují pomocí vizuálního rozhraní, kde mohou uživatelé měnit různé atributy (barvu, materiál, příslušenství atd.) a zobrazit si plně personalizovaný výrobek navržený podle jejich specifikací.

Konec souborů cookie třetích stran, co dělat? – část 1.

Prohlížeče založené na Chromiu a samotný Chrome přestanou v roce 2022 podporovat soubory cookie třetích stran. Důvodem je rostoucí nedůvěra uživatelů. Tradiční metody digitální reklamy a monetizace se stanou méně efektivními nebo dokonce přestanou fungovat úplně.