Co přesně znamené OOH?
OOH je celosvětové označení pro venkovní reklamu, v Čechách také známou jako outdoorovou reklamu či zjednodušeně outdoor. Out-of-home, ve zkratce OOH reklama, je reklama, která na vás působí nepřetržitě vždy, když jste venku mimo domov.
Dá se OOH měřit?
Ano, a velmi přesně. Díky naším nástrojům ,které vznikly ve spolupráci s O2 Media, můžete jen s námi realizovat ty nejefektivnější OOH kampaně přesně zaměřené na vaši cílovou skupinu stejně tak, jako znáte u online nebo TV kampaní.
Jaké jsou výhody venkovní reklamy?
Čím častěji dnes lidé tráví čas mimo domov, tím více jsou zasahováni nejrůznějšími formami právě venkovní reklamy. Její výhodou je, že funguje 24 hodin denně 7 dní v týdnu, funguje nepřetržitě. OOH je na druhém místě hned po TV v zapamatovatelnosti reklamního sdělení.
Kolik venkovní reklama stojí?
Účinnost venkovní reklamy si může vyzkoušet skutečně každý. Ať jste velká korporace, malá firma nebo živnostník, pro každého z vás dokážeme připravit nabídku ploch, která přesně odpovídá vašim potřebám a finančním možnostem.
Čtyři kroky k vaší OOH kampani
Je nutné vědět
1. Kontaktujte nás
Zavolejte nám, napište e-mail nebo využijte formulář níže. Rádi Vás celým procesem provedeme a se vším seznámíme. Uvidíte, jak jednoduché to je.
2. Zpracujeme nezávaznou nabídku
Začneme tím, že se vás zeptáme, kdy a kde chcete být vidět, jaký produkt či službu chcete komunikovat, komu ji chcete představit a zda máte představu o vašem rozpočtu.
3. Vyberte si plochy
Vyberte si plochy z nabídky a my vám je nezávazně rezervujeme. Budete tak mít čas si vše projít a vybrat ty nejvhodnější nosiče pro vaši komunikaci. S výběrem vám rádi poradíme, tak aby efekt vaší kampaně byl co největší.
4. Kampaň
Finálně vybrané plochy si potvrdíme objednávkou. Kampaň může začít například až za rok. Dle našich specifikací si poté jednoduše připravíte vizuál vašeho plakátu. Doporučíme vám jak na to a zajistíme tisk i instalaci na vámi vybrané plochy.